Helt Enkelt fantastiskt!

Här hittade man vägen in genom skogen till vår utescen.
Flickorna i Helt Enkelt fick lift med pappa på traktorvagnen upp till skogen.
Här står fikapåsarna och väntar på att "folk" ska komma. Man fick en påse med bulle, kaka, muffins, mugg och servett på inträdet. 
Välkomna!
Tjejerna tränar innan det kommer gäster.
Jag får vara med och posera:)
Magiskt är bara förnamnet. Tårarna rann nerför kinderna när de sjöng och pratade.
Mer posering.
Sååå duktiga!
Måns testar vilken hängmatta som är bäst:)
Cowgirls
Publiken var gles men icke desto mindre värda...alla var lyriska när de gick härifrån.
 
Pappa på väg ner för att spela under fikapausen.
Applåder!
Fikapaus.
Pelle och jag sitter och väntar på att få tacka av Maria, Marie och Linda.
TACK, TACK, TACK!!!
Världsbästa ni<3
Jag önskar så att jag hade kunnat lägga in filmsnuttar här så att ni hade fått höra allt fint de sa och sjöng och spelade.
Pappa spelade med när gästerna lämnade skogen och när de framförde "Strövtåg i hembygden" tidigare under  kvällen. Jättekul att finaste pappsen ville vara med<3
Spännande med hängmattorna.
Nu är allt slut och packat på traktorvagnen igen.
Tjejerna sjöng hela vägen ner till gården:) 
Middag åt vi tillsammans på Lon innan de styrde kosan hem till Sundsvall igen.
Paj och sallad...mums.
Agneta och jag laddade om för att fortsätta kvällen på Fröjdholmen där Jannez spelade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0