Selmas Vegetariska Lasagne

Den här lasagnen blev sååå himla god! 
Det är så roligt när man gör barnens recept som de lämnat in til mig. De äter som hästar den dagen, flera portioner fler än de kanske annars skulle ha gjort:)
Så att bra tips vid matvägran eller gnällighet runt maten: Låt dem vara med att planera, handla, laga!
Tror det är svampen som blir pricken över i:et.
Jag ska försöka skriva ner arbetsgången riktigt i helgen när jag har tid...om jag inte glömmer det.
Jag följde tipset om att mixa tomatsåsen till barnen på jobbet men när jag ska göra den hemma tror jag att jag behåller oliver mm hela.
Vi invigde våra nya fina gratängformar och det passade perfekt med tre plattor på längden. Dessvärre så var inte formarna lika snygga när de var klara i ugnen...det hade runnit över och bränt fast på kanterna...
Men innan stunden i ugnen....DÅ var dom snygga!
Och som sagt, riktigt, riktigt god lasagne, testa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0