Parmesansnacks i trevligt sällskap - recept

Ett jättegott tilltugg som är supersimpelt att göra är sticks av smördeg.
Köp en rulle, pensla med lätt uppvispat ägg, riv över valfri ost(jag tog parmesan),strö på sesamfrön och ev lite flingsalt.
Skär dem i bitar och vrid dem lite innan du kör dem i ugn. 225 grader i ca 10-15 minuter. Håll koll så de blir härligt frasiga och gyllenbruna.
 
Eftersom jag väntade besök innan dansen jag var på så hade jag även plockat fram lite annat smaskens.
Trevligt gäng med både gamla,gamla vänner och nya bekanta. Såå trevligt! Och skoj var det på dansen där jag fick svänga mina lurviga så jag klarar mig ett tag framöver;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0