Man blir glad!

I måndags när jag kom tillbaka på jobbet efter en hel sommars ledighet så möttes jag av våra underbara familjers delaktighet! Nån kom med krispiga morötter...
...nån med rödgula trumpetsvampar, som här fräses på i smör och vitlök, mmm så gott!
...blåbär & blåbärssylt...
...hjortron & hjortronsylt. Helt fantastiskt att få servera till "mina" och deras barn nu när hösten startar upp:) TACK!!!
Själv så har jag bara hunnit iväg och plockat lite hallon som fick bli en hallonpaj och några burkar i frysen.
Hoppas jag hinner ut imorgon kväll och plocka lite till innan det är för sent. Men nu ska jag iväg och ta på min min arrangörskostym för att ordna vår Nostalgidans på Tallbacken i Ånge för första gången. Det är 20 år sedan Perikles spelade där sist så snacka om att det kommer bli nostalgi!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0