Middagstips -recept

Idag blev det lax som jag ryckte åt mig i farten på affären när jag i princip sprang igenom och handlade idag. Vissa dagar är det mer bråttom än andra...
Jag stekte den i smör tills den var klar. Kokade upp grädde tillsammans med sweet chilisås och redde av den med lite maizena så den blev lagom tjock. Hällde det över fisken vid servering. Kokade bulgur, stekte halloumi, skar lite tomater och avocado som vi åt till. Mums fillibabba!
Lätt, snabbt och gott! Vad kan man mer begära av en måndags-middag?
Har börjat fixa till lite påskigt här hemma. Har inte så mycket påskpynt direkt men lite färgglatt måste man ju ha. Ni får säkert en glimt av det längre fram i veckan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0