Ett rikt hem

Jag kan verkligen inte skryta med att vårt hem är rikt, när det kommer till slantar.
Men om man räknar, vilket jag gör, allt som händer i vårt hem så är jag stenrik!
Tex på helgen när hallen är full med kläder och skor i ett enda huller om buller.
Och vardagsrumsbordet är fullt med tonåringar och barn som fikar och äter:)
Den här dagen hade Olle haft sina klasskompisar här på jakt hela dagen, och Pelle fick hänga med dem.
Isak var ute med sina vänner och körde skoter. När de sammanstrålade för sen lunch så kom Dennis(skoteråkare) triumferande med en kasse fram till jägarna som stod tomhänta på gården...med en orre i en plastpåse!
Han hade råkat köra på den med skotern i djupsnön:)
Gör mig inget att plocka undan efter "stormen" som dragit fram<3
Semlorna som jag gjort hann jag inte smaka av själv..men det gör inget när man får hör av en av ungdomarna att det var den godaste semla hen någonsin ätit:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0