Sorg

Igår fick jag ett fruktansvärt besked av min vän...hennes Walle var död.
En tragisk arbetsolycka tog honom ifrån henne bara ett år efter deras bröllop som de hade på Lon hos oss.
Gårdagens spänningar med tårar och tankar, tröst och förtvivlan tar ut sin rätt idag. Huvudvärken är inte att leka med.
Men för oss så går livet vidare med full fart....för Marita har den stannat, kastats okull och förändrat allt.
Jag tänker så mycket på dig och är så ledsen för din skull!
 
Walle - Mats kommer ta en whiskey med dig på söndag, det som skulle blivit din första bröllopsdag. Kanske att t o m jag tar mig en liten jäkel, bara för din skull. Pelle & Måns har lovat att hjälpa Marita med Malte. Olle & Isak & du får jaga hjort en annan gång.
Vila i frid med hårdrock i lurarna, solbrillor på och brummande på din HD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0