Helg!

I lördags fick Måns testa Axels elbil...gissa om lyckan var stor!
Själv fick jag "testa" att dansa TVÅ kvällar på raken...gissa om lyckan var stor!
Här är jag med mysAnette<3
Snikade åt mig t-shirts till Monica & mig som vi kan ha på nästa års Nostalgidans som blir den 16/1 på Erikslund!
När jag kom hem halv tre på lördagsnatten så stod detta på bänken. Ungdomarna hemma hade bakat medan jag var borta....det är myyys att komma hem till. Inte bara kakorna, utan tanken på att de är hemma en lördagkväll och bakar tillsammans istället för att "ränna"på stan<3
Söndagen var inbokad för att åka till två av gårdarna i vår närhet.
Camillas härliga land med grön- & vitkål bla, på Brunkulla Gård.
Korumpor!
Storebror värmer en frusen lillebror<3
En frusen lillebror är varm och glad igen, och matchar HavtornTinas färg med sin nya jacka:)
JämtTinas havtorn
Där köpte vi med oss en god nyrökt fisk från Marie & Tom hem för att smarra.
Sååå himla gott!
Höstfärger i trädgården gör en glad, trots att jag är toktrött i både knopp & kropp efter en tvådagars danshelg. Vansinnigt roligt med ca 8 timmars effektiv dans i fötterna!!!
Så här fint har vi det på gården.
Söndagkväll....dök jag djupt ner i chipspåsen innan jag däckade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0