Isak 16 år...

Vårt älskade hjärta, Isak, fyller 16 år imorgon! Tänk att det är 16 år sedan den lilla spelivinken kom till världen. Och tänk vad mycket skratt, glädje, oro och kärlek han fört med sig<3  
Eftersom han är på klassresa när han fyller år så blev det tidigt firande i lördags.  
Vi firade även Mats som fyller på tisdag och oss mödrar som har Mors dag idag.
Min fantastiska svärmor hade lagat en hejdundrande buffé som hon tagit med till oss.
Hungriga som vargar slänger vi oss över maten.
Laddar för en helkväll.
Pelle & farfar tar om av den goda maten.
Några kusiner var med och firade.
Vi fick lära känna en Ida som följde med kusin Mira.
Storkillarna stramar upp sig för kameran:)
Världens bästa och älskade mamma hade gjort en supergod tårta!
Våra mammor fick blomster på Mors dag.
Dagen till ära hade jag knipsat av några små gullvivor i rabatten. Precis som farmor skulle ha gjort. 
Tänker så ofta på dig kära farmor och önskar att du fått vara med oss här och nu!
När gästerna gått hem så drog jag på mig dansskor och åkte på dans på Aspåsnäset där Jannez spelade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0