Fler orkester-projekt

Alltså...jag kan ju verkligen snöa in på saker ibland! Och efter att ha gjort våran "orkersterdunge" i skogen igår så frågade jag om inte Friggeliten(Måns skola) behövde en liknande;)...och det gjorde dom!

Så då tog jag 2 timmar av min tid (man kan om man vill...ta tiden alltså) och fixade till den igårkväll.

Måns älskade storebror Isak följde mig för att färdigställa överraskningen till sin lillebror och hans klasskompisar♥

Och "moffa" bidrog med kobbar att bygga med.

Hoppas barnen tyckte om den imorse när dom kom till skolan:)

 
Bästa, bästa Isak hjälper till. 
 
 
 
 
 
Byggkobbar till sandlådan från bästa moffa! 
Fick den här bilden av lillebror (Steffe) idag. Det blev tydligen succé! Sicken tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0