Sommarens första auktion

Igår var det premiär för oss och auktion för i sommar. Får se om vi hinner pricka in nån fler, för det är himla roligt, särskilt med det väder som var!
Var omringad av vänner och bekanta:) Gårdsauktionen var efter en av Lenas släktingar.
Måns hängde med.
Solen gassar på Olle.
Både Måns och Isak ledsnade efter några timmar...som tur var så offrade moffa sig och skjutsade hem dem.
Det här Jämtlandsskåpet gick för 122 000:-!!!
Mysa kan man göra överallt<3
Och som alltid så följde det med fyndlådor hem:)
Bästa fyndet var nog ändå en Kockums emaljgryta på 6 liter. Nu ska det göras storkok!
Fast jag känner mig väldigt rik på sånt här oxå...kan man det?!
Vackra gamla tyger och gardiner som skall få nytt liv...
...bara jag får tid att sätta mig vid symaskinen;)...vilken dag som helst alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0