Olle på jobbet

På min morgonpromenad häromdagen så gick jag förbi på Olles jobb. Där det bjöds både på fniss och lycka.
Fniss....
Fina kalvar i lagår´n.
Olle med sina "kompisar".
Den stora lyckan känner jag när jag ser hur  glad Olle är när han får vara med djuren<3
Att han skulle hålla på med djur på något vis när han blev "stor" förstod vi redan när han var ett år...
"Vem är det som klampar på min bro?"
 
Bilder tagna av honom själv:)
Vacker utsikt över flaket och Årefjällen från vår by!
Måns frågar förvirrat...får jag stå här uppe?! 
Vi har nämligen lärt barnen att de inte får klättra på balarna, dels för att de kan tippa, dels för att de kan gå sönder för bonden. Men vad gör man inte för ett foto:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0