Morsan pimplar

En lång fredag måste man sysselsätta sig. Vi åkte bort till Sunne och provade fiskelyckan....
Pelle såg blindsillar. 
Å jag, som är en storfiskare av guds nåde....satt med solbrickorna på mig så att det inte skulle synas att jag bara solade;) 
De mer erfarna behövde inte gömma sig bakom solglasögonen. De klarade att både pimpla och sola samtidigt. 
Det är bra vackert där vi bor! 
Skiftande landskap. 
Små "bergsgetter". 
En rejäl brasa så vi kan grilla korv.
Mysigt att få ha med sig alla tonåringar. 
Vi hade t o m fått "låna" hem Olle<3 
Mums med mat ute. 
Å vi mumsar mer... 
...tog med den fina påskpresenten jag fick av en familj på jobbet. En stor låda hembakta kakor! 
Fullt snöbollkrig bröt ut innan vi skulle hem. 
Bort med snön innanför tröjan och luftning under armarna:)
Efter en skön stund på isen så väntade en god middag i Svenstavik tillsammans med släkten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0