Min älskade danskille

Tänk att jag skulle få en danskille! Ä N T L I G E N ! ! !
I onsdags så var vi på ÖBRKs "Jack & Jill- tävling. Här hjälper Pelle "sin" domare som inte var någon mindre än Mia i Mickeys orkester.
Pelle och jag tävlade inte (den här gången;)) men mellan varje heat så dansade vi tillsammans med alla andra. Det var nästan 100 pers som tävlade plus alla andra som bara var där och dansade och tittade på.
Pelle som inte är brydd av sig, hjälpte även till med lottdragning:)
 
Jag kan faktiskt inte med ord beskriva hur glad jag är över att nån av mina fina killar vill lära sig dansa. OCH tycker det är roligt dessutom! Jag vet ju hur mycket glädje dansen för med sig. Och jag har många gånger funderat över hur jag skulle varit som människa idag om jag inte hade haft dansen i mitt liv...
Men jag har inte gett upp hoppet om Olle & Isak än....och Måns ska vi nog lura in i dansen innan han blir för gammal:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0