Grannar å gratulationer

I helgen gick vi över till närmaste grannen som fyllt jämnt och uppvaktade lite.
Det är så mysigt med allt huller om buller som blir när vi ses:)
Födelsedagsbarnet och hennes man har ett stort intresse, CHOKLAD! Å ingen var ju gladare än vi som fick smaka en av deras skapelser. En gudagod kaka/tårta som tagit endast t r e dagar att göra klar...vilket tålamod! Känns som att vår present på chokladprovning på Tinas Praliner blev helrätt;)
En trött papps med halvtrötta pojkar frampå kvällningen.
Det var så mysigt när vi gick hem, jag och Isak gick själva lite efter de andra, för då säger Isak att han tycker det är kul att vara med när vi sitter så här tillsammans och pratar och umgås. Det gillar den här mamman!
(fast jag måste ju erkänna att det är Fredrik som han gillar mest att lyssna på och jag förstår honom;))
Och jag tycker det är mysigt och kul att våra fina tonåringar faktiskt vill hänga med oss istället för att dra på stan med kompisar. Och lika mysigt är det när dom har sina kompisar hemma hos oss på kortspel mitt i natten och övernattning eller bara en fika på dagen. Igår tror jag att det helt plötsligt var 9 barn vid fikabordet och några vuxna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0