BRÖLLOPET - middagen

Snart är det varsågoda. 
Mats och Teresia gillar mina takdekorationer:) 
Alltid trevligt med allsång. 
Världens bästa, coolaste sång framfördes av brudens systerdotter till brudparet. 
Bruden torkar både tårar av skratt och gråt. Brudgummen är mest...snygg...i sin mössa... 
Mats höll ett litet tal till brudparet och tackade bla för att han gått ner 7 kg i sommar när vi flöjjt på med renoveringen;) 
Kyssar såklart. 
Mera å flera tal. 
En bensträckare innan kaffe och dessert. Då passade brudnäbbarna på att dansa för oss. 
Beyoncés "Single ladies"...duktiga, tuffa tjejer! 
Vid kaffet tog jag och min vän och lekte en liten lek med "folket" 
Paketet fick vandra runt till många...
....innan det till slut...  
...landade hos brudparet. 
Olle väntar på startsignalen för att servera avec till kaffet. 
Syns det att jag stressar runt mellan gäst, kock, festfixare, fotograf.... 
...till slut blir man så här;)
Dags att duka undan allt och gå en trappa ner för mingel, dans och allmänt kvällsmys. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0