Weddingplanner!!!

Har ni sett filmen? Om inte, se den!
Men det var inte det jag ville ha sagt med det här inlägget, utan att jag är ombedd att agera weddingplanner...typ:)
Fick igår ett hedersamt och otroligt roligt uppdrag. Nämligen att arrangera ett bröllop här hemma på vår gård. Vigsel och allt. Fest ute på lon. Så som jag vill att det ska bli i framtiden. Det här får väl bli ett slags "genrep".
Hjärnan går i spinn redan över dukning, färger, mat, desserter, tyger, blommor, ljus, dryck......och det är bara början.
Ska bli sååå roligt att få göra tillsammans med det blivande brudparet!
Och så får vi piskan på ryggen att hinna iordningställa så mycket vi bara kan där ute så det blir fint tills det är dags för det stora eventet.
Jihhooooo!

Kommentarer
Postat av: Mita

Stollefia! ;-)
Är bra att du är så exalterad å "på" för då framstår jag som väldans cool å lugn... WaLLe är i chock över allt som ska planeras å tänkas på! Men skoj ska det bli! Kram <3

Svar: Sedär ja! Jag som tänkte jag skulle hålla det hemligt vem det var...men nu har du själv sagt det;)Ja, det blir jättekul. Kram
Tina

2014-03-11 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0