Nostalgidans på Tallbacken 2014

Gamla slitna Tallbacken, då var jag tillbaka! 
Måns Välkommen-skylt på plats:) 
Dom skriker efter mat...fågel ungarna alltså. 
Det gjorde det här gänget också innan jag fick tyst på dem med min mat:)
Skål och välkomna! 
Mjölkchokladpannacottan gick hem kan man lugnt säga. 
Det blev alldeles för kallt för att sitta ute... 
....brrrrr.... 
....så vi flyttade in i bussen och baren:) 
Olle & Isak hade hunnit med en tur till sjön med sina spön. Isak visar hur stor gäddan var han drog upp....mellan ögonen;)
Pappa & Mats anslöt sig strax innan vi slog upp portarna. 
Ett slappt gäng som strax skall ge järnet på scen. 
Två muntergökar i baren...koo koo.
? 
? 
?
Ja, efter att ha spelat i 40 år, gjort 4 500 spelningar, kört lika långt som 60 varv runt jorden och sett miljarder med tallar, tallar, tallar....då kanske man ser blir lite crazy.... 
Dansfolket har strömmat in på golvet.
Många kända ansikten:)
 
 
Rock´nRoll!
 
40 år!
Paus å fika behövs.
Många tar en tur till sina bilar och picnic i sommarvärmen...eehh, just jag det var ju iskallt igår. Nä, men fika å värme i bilen i pausen kanske;)
Bjöds som alltid på hårdrock som avslutning.
 
 
 
 
 
 
Strax efter halv två var det dags att vända hem mot Östersund och Bällsta igen.
Tack alla som var med ikväll! Det var som alltid en rolig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0