Lillprinsen

I veckan har han ritat en rolig figur på Guldkusten....
...cyklat och gjort grimaser...
...tillsammans med vänner utanför mitt fönster på Guldkusten.
(Ja, jag har ångest över att det är slut på den tiden nu....buuuhu)
Han har spenderat en massa tid i bilen då vi åkt kors å tvärs för allt som ska fixas så här i examenstider.
Han har varit på Pelles skolavslutning som var annorlunda(mot vad vi är van i kyrkan i Sunne), rolig, rockig och fin. Jodå, jag grät en skvätt här oxå...när ett överfull OSD sjöng Den blomstertid tillsammans.
Han har hunnit med att äta årets första go´glass på stan:)
...Fiskekväll på Andersön med storebröderna.
En sån lycka!
Och nu har han precis lämnat gården tillsammans med kusin Milla, farmor och farfar för att ha två dagars semester i Svenstavik. 
Å, vad jag är glad att jag har mina fina prinsar! Alla i olika storlekar:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0