På andra sidan

Igår stack Isak, jag, Pelle & Måns ut på äventyr. 
Tillsammans med bästaste bygrannarna så skulle vi få åka raggarbil:) och se hur det är att vara på andra sidan disken när Veteranbilklubben har sin onsdagsfika
Vinkevink! 
Det mullrade som ett åskväder när vi åkte från gården:) 
Oves v8 motor gick inte av för hackor...  
... Isak, Måns och Alfred var sjukt nöjda:)
Jag hade bestämt att jag skulle ha håret utsläppt så det fick fladdra i vinden (ser ju så snyggt ut på film...) men  nu fattar jag varför brudarna har en scarf med sig och knyter på den. Håret virvlade runt hela mig som en värsta virvelvind:) Som tur var hade Annika en att låna ut.
Tobbe & Annika 
Som alltid så samlas man på Stortorget för att titta på varandras bilar och prata lite innan avfärd mot kvällens café. Som igår var Svea Park i Kaxås.
Coola killar! 
 
 
En sagolikt vacker kväll bjöds det på i Kaxås. Gott fika och supertrevligt sällskap. 
Både jag och prinsarna njöt! 
Passade såklart på att testa lyckan på både chokladhjul, pilkastning och tombola:)
Ett roligt inslag som jag tror att jag ska efterapa vid tillfälle. 
Efter en helkväll var det dags att åka hemöver.
Tack fina Annika, Tobbe & Ove för att ni tog med Hoversjögänget! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0