Söndagsfix på lon

I söndags var mina krafter tillbaka så då fick mina nära och kära jobba!!;) 
Den här är rätt skön att lyssna på eller hur?!
Vi hämtade hem dörrar och fönster som vi skall sätta in på lon till våren. Bra att ha dem på plats så är det bara att köra när vårvärmen kommer..
Några kommer dock inte få rollen att agera dörr...nä, dom kommer bli nåt helt annat men det får ni se då;) 
De här små (de är mycket lägre än de andra) sötnosarna kunde jag inte lämna kvar i den kalla ladan där de stod...de var tvugna att få följa med mig hem:) 
Kolla vilka vackra!!  
Fönster till övervåningen blev det också. Färdiga i karmar, bara för fina snickaregrannen att sätta in:) 
Där den stora glipan är kommer nog ena fönstret hamna. Det andra på gaveln mittemot. Då får vi fint ljusinläpp och möjlighet att släppa in sval luft om det blir för varmt där uppe.
Nästan så jag längtar till våren redan:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0