Bygg- & Konstruktion

På jobbet har pedagogerna fått mig att se det dom ser, med "deras ögon". Det som jag förmodligen "hjälpte" Olle och Isak med när som var små, att städa ihop på kvällen så de kunde börja om på ett "flitt" golv dagen därpå. Det gör jag inte längre. Jag har förstått att ofta är barnen inne i en lekprocess där det inte alls är säkert att de är klara med sitt bygge, utan det kan pågå bygge i flera dagar och SEN börjar man leka:)
Sen har jag börjat se HUR Måns bygger...symmetri är ofta genomgående.
Precision.
Uttänkta detaljer. Inte kan man riva det här på kvällen så han är tvungen att börja om dagen därpå!! Stackars Olle och Isak....får skylla på att jag var helt novis inom området när dom var små;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0