Utgång=Hemgång

Idag regnar det men vi har enträget gått in och ut i butiker för att shoppa lite till:)

Fikapaus såklart!

Har pressat ner allt i väskorna, bl.a. ett par italienska skor till moi!! 

När vi går ut genom hotelldörren nu så är det hemgång som gäller.

Den italienska landsbygden swischar förbi utanför bussfönstret.
Åkte förbi de tre broarna i Reggiodistriktet som är ritade och konstruerade av samme arkitekt som ritat Turning Torso i Malmö. Såå coola!
Mina bilder är tagna med mobil genom fönstret på en körande buss så titta gärna in här för att se dem på riktigt snygga bilder!

Buss till Bolognas flygplats, flyg hem till Arlanda, övernattning på rest and fly, sedan äntligen flyg hem till mina älskade prinsar. Som jag längtar!!!

Tyvärr en suddig bild av en mamma som svämmade över av längtans tårar när jag äntligen fick pussa på alla godingarna.
Therese är glad att få krama Ossian och Leon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0