Morsdag!

Förra söndagen när jag kom hem från Italien så kastade jag mig in i duschen och bytte om för att ta cykeln ner till mor och far. Där skulle vi fira alla födelsedagsbarn och morsdag. Måns fick lifta med Isak på min gamla cykel som han mekat iordning medan jag var borta:)
I Bäckdalen väntade ett dignande bord med godsaker.
Vad ska du välja??
Jag vill ha av ALLT! 
Måns fick äta på min gamla barntallrik, fiiin!
Skål alla mödrar!
Kycklingklubborna gick hårt åt bland barnen.
Vi firade pappsen som fyllt 70!
Vi firade Bella som fyllt 8! Vi firade Anna och hennes mamma som också var med. Och vi firade lillebror som fyllt 40 och mig som fyllt....27!
Mums med tårta och mys med kusinerna! 
Till kvällsfika blev det jordgubbstårta made by Mats<3
Måns och jag hann även med att fixa iordning hans ena present som jag köpt i Reggio.
 Solsystemet. Nu har vi hängt upp det i hans sovrumsfönster och när det blir vinter och mörkt så kommer de att lysa:)
Att det blev planeter var bara för att han jobbat med dem på Guldkusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0