Klövsjö x 2 dagar

Söta lilla kussen, Jools snart 2 år, tränar för att kunna hänga med sina storsyskon och storkusiner:) 
Med lite hjälp av snäll storebror så går det galant. 
Måns har blivit jätteduktig de här två dagarna! Plogar, svänger, stannar och åker lift själv:) 
Påfyllning så vi orkar åka resten av dagen. Det gäller ju att utnyttja dagen maximalt för oss som är uppe så sällan. Synd bara att min kropp och mina fötter inte tycker och känner lika som huvudet...som vill åka hela tiden....
Fina Pelle är fantastiskt duktig att åka, syns att han hängt med storebrorsorna till skidbacken ofta och mycket!
Mer middag i Svensta och lite vila. 
Gos!
Memory med barn = förlust!
Godnattsaga med fina syskonen. (Nä, dom är inte alltid så här goa och söta!! Men väldigt ofta!) 
Dag två i Katrinabacken. Måns testar den större barnbacken och liften. Strax efter jag tog bilden vurpade han... men skam den som ger sig!
Skönt med sittlift så man får vila benen mellan varven. Det som är nackdel med Klövsjö är att solen försvinner mitt på dan och när det är som nu, - 9 och lite vind, så blev det väldigt kallt i liften.
Men i solen och i vindskydd med gott att äta så är det fantastiskt härligt!
Lillebror med fru och två av fyra barn. 
Måns passar på att gunga lite. 
Sedan blev det en tur på längdskidor. 
Och som avslut lite After Ski:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0