Grekisk Pastarätt - recept

Så här serverade jag lunchen till barnen idag. En god pastarätt där man själv kan välja lite olika tillbehör.
Blev lite lat nu så här vid 23-tiden....så ni får hålla tillgodo med fotograferat recept ur boken "Kom in och ät!".
Jag lade till stekta slantar av Bratwurst till denna annars vegetariska rätt.
Så här gör du.
Bönor och annan sallad hade vi framme på den vanliga salladsbuffén, medan de andra tillbehören fick stå på bordet.
Jättegott både med och utan korv. Men låt tomatsåsen puttra rätt länge så alla smaker kommer fram!
Nä, nu måste jag gå och lägga mig. Ska ju på ROCKFEST imorgon kväll så det är väl bäst att få några timmars sömn inatt för imorgon lär det nog inte bli så många....Rock On!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0