Dagens Superhjälte!!!

Idag var det dags för Pelles första bågskyttetävling. Efter att ha tränat bågskytte i 4-5 månader så tog han och anmälde sig till tävlingen "Storsjöpilen":)
Pirrigt och lite blygt i början av tävlingen.
Pelle, Kasper (syns lite bakom Fredrik), Fredrik och Erik sköt tillsammans på samma banor.
Det var mycket att hålla reda på. Trafiklysen(röd,gul,grön) och pip-ljud för start resp. slut. Vänta på sin tur, vänta på de andra....
...gå fram och räkna ihop sina poäng och föra in i en pärm för sammanställning.... 
...INTE röra pilarna förrän man räknat klart....det lärde sig Pelle efter sin första omgång:)
Här är resten av klubben!
Roligt att se dem som är riktigt duktiga.
Men det var här jag kände mig mest hemma idag:) bakom fikaförsäljningsbordet! Det kan jag iallafall:)
Kolbulle-stekning i högsta klass ute på gården vid lunchtid. Smarrigt!
Påfyllning med kolbulle och korv. Då orkar vi...eller ja, iallafall Pelle, en runda till. 
Måns, Mats, momma å moffa var där för att hejja på.
Här säljer vi lite kakor och annat gott till hungriga deltagare.
60 pilar och 5 timmar senare är tävligen för Pelle avgjord. 363 poäng är bra gjort för att vara första gången han tävlar, eller hur?!
Prisutdelning såklart:) Guldmedalj, godispåse och två tuber mjukost, inte det sämsta:) 
GRATTIS MIN ÄLSKADE PRINS!!! Tack för en rolig dag med dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0