Smått å gott en regnig torsdag

Någon hade använt min kamera igår...läckert fokus på en pelargon!
En korg med godsaker till Pelles numera fd fröken. Nybakt filbröd, müsli, rabarbersaft, nougatkakor, bok-cd, smuldeg + rabarber och recept till en paj. All made by Tina! Tror det blev uppskattat:)
Vår ivrige snickarevän har gjort ytterligare ett hål i väggen.
Tittut!
Det skall såklart fyllas med fönster det oxå.
Kommer bli sååå läckert!
Våra fina vänner, Niklas och Camilla som har Brunkulla Gård kom tillbaka med min skärmaskin som de lånat för att skära lufttorkad skinka...från sina egna Linderö-svin (tror jag det är). Som tack för lånet fick vi smaka. Fantastiskt gott! Kan säga att det mesta åkte in i frysen för att tas fram till ett finare tillfälle än vid diskbänken en regnig torsdag!
Har även påbörjat mitt jobb med en bröllopscatering nästa helg. Cake Pops beställda som åker in i frysen fram tills det att brudparet sagt ja till varandra nästa lördag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0