Friday

Nu är fönstren på plats  även här. Men det fattas lite rutor så det blir till att lösa det innan vintern kommer;)
Blev kalasbra!
Kolla vad Isak hittade när dom började städa ute i snickarboden igår! En äkta fin GB-glass påse. Fick direkt en  flashback till när vi cyklade ner till kiosken i Genvalla och köpte glass och sen fick man skynda sig hem igen så inte allt var helt upptinat. De var tider de!
Har även hunnit med PANIK idag när frissan ringde återbud för att hon var sjuk!!!! Dan innan jag ska på bröllop! Och innan jag fick tag på en annan frissa som hade tid att ta sig an min utväxt.....men tillslut så fick jag en tid hos en helt okänd tjej och så här blev det. En lite annan föning än vad jag är van...
Något annan färg än den jag brukar ha men ändå fin. Sen provgjorde hon lite lockar för att jag skulle få inspiration för att ha håret utsläppt imorgon. Jag vill ju ha utsläppt när jag skall vara "fin" eftersom jag alltid har det uppsatt i jobbet men jag kan ju bli lite lat oxå så då blir det nån slags uppsättning iaf. 
Får se imorgon vilket humör jag är på;)
Åsså ska ni få se presenten vi ska ge bort. Jag är riktigt nöjd, hoppas dom blir det med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0