Bort med buskarna

Min snickaregranne håller ju som bäst på att räta upp rucklet till påbyggnad på mitt blivande café:) Inte ett jobb som är gjort i en handvändning...
Och hoppsan, de här brädorna har visst varit för många år nere i gräs och jord....
Ikväll har Olle hjälpt mig(som är för hostig för att jobba själv..jag har pekat och Olle jobbat:)) med att klippa bort vinbär- och hallonbuskar som är helt vildvuxna längs väggarna på lon.
Här ser man ju väggen igen...och tittar man riktigt noga kan man se de härliga "chill"-sofforna som står längs väggen med härliga dynor och kuddar i . Och folk som sitter och sippar på en kopp rykande kaffe och äter en Rocky Road Cupcake!!
Med en rätt skön utsikt.
Och vänder man blicken åt andra hållet är det ännu mer grönt och blått!
Och vägen hit....den kommer gå där man kan skönja ett par hjulspår i gräset just nu:)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh olle, han är alltid lika hjälpsam!

Svar: Vet inte vem du är som tycker det?! Men jag håller med!:)
Tina

2013-06-08 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0