Jobbar vidare

Startade dagen med att jag och pappa tog varsin bil med släp och körde till Ismundsundet för att hämta virke till lon.
Golvåsar och golvplank behövs som ni redan sett:) Kan säga att skruttvolvon krängde med sitt baktunga, jättetunga släp på vägen hem....men hem kom vi!
Här gör Mats en insats på timmerväggen där vi ska in med golvet.
Hade ju känts lite trist att först lägga in det fina och sen tvätta ner all lort från väggen på det.
Själv så spatserade jag runt utanför och glodde ner i backen....ser inte mycket ut för världen eller hur?!
Meen om man tittar närmare så är det en guldgruva. Ja, enligt mina ögon:)
Massor av gamla rostiga spikar. Är inte det ett fynd så säg!
Såg nämligen det här i en tidning häromdagen. En gammal glasburk fylld med rostiga spikar i ett fönster tillsammans med några andra rostiga saker och träramar. Jättesnyggt.
Inredningstips är till för att "härmas" tycker jag. Det blir ju aldrig exakt lika ändå, så varsågoda härma på bara, det ska jag göra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0