Golvet klart!

Idag gjorde pappa ett ryck och lade sista golvet ute på lon - LOVE!
Isak och jag var också där och spikade lite masonitskivor på väggarna som skall stå emot lite av vinden som ALLTID viner här på gården.
Snart får vinden dock ge med sig och vina under och runt om istället för rakt igenom huset.
Det blir så bra:)
Få siii nu...horre mång te behövs e?!
Själv har jag testat mina gamla kunskaper i lappteknik...ehhh...
Hittade några gamla masonitskivor på höjäll´n och eftersom jag vill återanvända allt gammalt material så långt det går så blev det så här. Det är ju ändå inget som kommer synas...förutom här och nu:) Det skall på vackra härssje-roer utanpå sedan, då blir det fint.
Som sagt, inte vajjert men blir ju mindre att köpa nytt iaf.
Måns testar om det funkar att springa runt runt på nya golvet.
Och jodå, tvätten torkar bra i BLÅSTEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0