Coolt!

För några dagar sedan var jag med Pelle på bågskyttet.
En av eldsjälarna där är Zandra Reppe, som var med i Paralympics i London i somras.
Bara det är ju coolt i sig...att hon som är så duktig, finns till för Pelle när han tränar!
Sen verkar vi ha iallfall en sak gemensam(kanske två för jag har hört att hon dansat oxå!), bakning. Hon har alltid med sig gott fika till träningskvällarna!
I tisdags när vi satt och fikade tillsammans så berättade hon om en väldigt cool sak. Hon är nämligen inbjuden till en middag med självaste Hans Majestät Konungen!!! Hur coolt är det på en skala?!
Jag har iallafall aldrig träffat någon som träffat, eller ska träffa, kungen:)
Försökte förklara för Pelle när vi åkte hem hur stort det är att få den äran. Ja, att träffa kungen, men även för oss som får träffa Zandra varje vecka:)
Hon berättade med både allvar och härlig humor hur hon nu var tvungen att avstå fika nu för att komma i sin vackra klänning som hon skall bära på middagen. Hoppas jag får se en bild från middagen sen med henne i lång midnattsblå klänning och pumps med skyhöga klackar!
 
Lyssna på hennes intervju här med Radio Jämtland.
Coolt helt enkelt med denna ödmjuka tjej som poppat upp i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0