Sista gången...buhuuu!

I svartaste natten kommer Lucia med sitt följe:)
Ja, nu har vi gjort vår sista Lucia på guldkusten:( Jag fick kämpa för att inte tänka på det i morse så jag började gråta. Känns så tråkigt att Måns inte kommer vara kvar nästa år....måste barnen bli stora? Kan man inte konservera dem lite...
Som alltid så var det en brokig skara med tomtar, lucior, spindelmannen och Darth Vader:) Och än så länge så har vi inga restriktioner om fotoförbud hos oss så jag passade på att fota Måns sista Luciatåg på GK. Hoppas det blir nån variant på Frigga nästa år med de små. Är så synd att man inte får vara i luciatåg när man blir lite större. Det är ju ändå när man är liten som man tycker det är roligt, inte när man är tonåring...
Här väntar vackra hjärtat på att få tomtegröt och skinkstut som vi alltid äter tillsammans efter sångstunden.
Som alltid så blir det varmt med ett 60-tal personer inne på GK, så tomtestassen åkte av. Kvar blev en "Bajjare";)
Fick god present av en familj. Tack fina ni!!<3
Hemma dukade jag upp lussefika tills Pelle och Måns kom hem. Då kröp vi upp i soffan och tittade på advenstkalendern som vi inte hann se imorse. MYS!
Den här söta tomten hade också lucia imose. Hade ångest över att inte kunna vara på två ställen samtidigt men Måns sista fick gå före i år. Sedan kommer de ju ha gemensamt alla år framöver på Frigga, det känns bra. Ska bara påminna lillebror att skicka mig några kort från Pelles firande i Stora kyrkan, som han lovat att ta:)
Jobbigt att man inte kan dela sig ibland...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0