Prinsen har fyllt 10 år idag!

Älskade lilla hjärtat! Tänk att det är 10 år sedan jag satt bakom ratten på bilen i full snöstorm med Mats framför mig i traktor och snöslunga:) Med ganska täta värkar insåg vi att det kanske var bäst att ta med Olle och Isak ner till mamma och pappa så vi kunde tillbringa natten där. På den tiden bodde vi ju längre in i skogen och vägen drev igen på nolltid. Det var ingen lek kan jag säga att köra bil med värkar....även om det bara handlade om några hundra meter.
Väl framme så tilltog värkarna och vi åkte in, som tur var. Annars kanske han hade fötts i en snödriva uppe i Bällsta;) Mindre än en timme från det vi åkte från mor och far tog det och fram kom en blålila livlös kille. Tack och lov att vi hade tagit det beslut vi gjorde.Att ha läkare och fantastiska sköterskor som hjälper till och agerar snabbt. Fort togs han från mig, Mats följde med och jag hann knappt reagera förrän alla var tillbaka hos mig och prins nr 3 gnydde och ville ha mat:)
Här är vi 10 år senare...med nybakt stut och mese i sängen<3 
 
 GRATTIS VÄNNEN!
Kalas med kompisar, tårta, presenter och sång! 
Se där ja, bubbel minsann:)
Gentleman som han är så bjuder han runt på sin födelsedagspresent. 
Måns fick också vara med på kalas:) 

Kommentarer
Postat av: Mita

Hipp hurra å Grattis till Pelle såhär dagen efter!!! Själv vet jag också vad jag gjorde för 10 år sedan -jag var på Jamtlis julmarknad och stod ute under ett tak och fikade när det kom ett sms från dig att lille Pelle behagat göra entré i världen! :-) Kramen!

Svar: Tack, jag har hälsat honom! Kram
Tina

2013-12-06 @ 10:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0