Apropå skafferier

Läste på min favoritblogg Queen of Kammebornia om en typisk "min-älskade-mamma-skafferi-röra" :)
Typ nio flaskor sirap, fyra burkar oliver etc....
Idag var jag ner till mamma och skulle få låna senapspulver. Jodå det finns....där uppe, längst in!
Jodå det fanns. En liten, liten burk som är köpt på Ica Kastalen! Och det måste ha varit på 80-, möjligen 90-talet. Kolla, den kostade 7.95. Det är säkert inget fel på pulvret men jag köpte ändå en ny idag så kan vi spara den här ännu längre:)
Underbart:)

Kommentarer
Postat av: Mita

Åhhh, snacka om nostalgi att få se en prislapp från ICA Kastalen! Minns du den stora granen mellan gångvägen och ICA som alltid pryddes av ljus i adventstid?!? -Den granen föll dessvärre offer för den ettrige Ivar som virvlade förbi förra veckan... :-(

Svar: Det var nästan så man kände vibbarna av ...hette han Eskil , han som hade Kastalen?Och jag kommer ihåg när jag, Helene och om det var nån fler som drog med lillebror in där och tjuvade en Piggelin som vi delade på! Jag skäms och får ont i magen än när jag tänker på det!...
Tina

2013-12-18 @ 01:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0