75 år!

Måns har klätt sig kalasfin för att fira farfar som fyller 75 år idag! 
Är han inte stilig så säg! 
Själv så försökte jag göra mig fin genom att låna fina granne-Elins julklappslocktång.
Blev ju väldigt fina lockar! Tror jag måste köpa mig en sån där apparat:) 
Blomster till värdinnan som lagat all god mat. 
Farfar myser i soffan med Isak och Olle. 
Ducka! Mats sprättar välkomstbubbel. 
Goda munsbitar till drickat. 
Grattis Farfar! Johan gratulerar. 
Jag fotar...inte för en gångs skull:) 
Samlade i lilla köket i Svensta skålar vi för Kurt. 
Svärmor har svettats i köket hela dan för att vi skulle komma. Och gott var det som alltid! 
Hurra, Hurra, Hurra! 
"Moster" Anna fick sitta vid barnbordet. Olle sa när vi åkte hem att det var sista gången han satt vid barnbordet! Det pratades jakt och jakthistoreier för fullt vid "vuxenbordet" så han hade såklart passat bättre in där;)
Prinsarna njuter av... 
...Mandelmusslor med grädde och hjortron. 
Barnens kusin Lina var hemma över jul från New York. Farfar passade på att mysa med henne innan hon åker tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0