Så har vi en fyraåring i huset!

...jag önskar mig en....och en.... och kanske ett....
Ja, tänk att lilla minstaste prinsen har fyllt fyra idag. 
Här håller han på och färdigställer sin beställda chokladtårta. Tror bestämt att han ärvt chokladtycket av mig;)
Placerar chokladpinnarna med precision. 
Fikabordet....utan gäster.
Måns "draken" Hoversjö har öppnat sitt första paket, ett sugrörsglas, lagom till saftsurplingen börjar:) Jag hade ett liknande "festglas" när jag var liten.
Många fler paket blev det att öppna. Härligt med födelsedag!
Titta, det är en polisborg! Måns bygger med sina nya "pluppar" som är gjorda av potatisstärkelse.
Snart är de här små 25:orna ett minne blott och det står ytterligare ett par 43:or i hallen som jag måste hoppa över för att ta mig in. Huuu, hemska tanke! Bäst att passa på att njuta så mycket som går medan de fortfarande håller sig under storlek 30. Fast det är rätt gott när 43:orna kommer smygande upp i knät när vi sitter och tittar på tv och vill bli masserade ocskå:)
Igår var vi också på kalas. Det var Mats bror som har fyllt 50!
Här är nästan hela gänget samlat sör att äta en massa god mat. Vilken tur att alla fyller år så man får äta gott ofta och mycket:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0