Tilltänkta offer

Ja, nu ligger dom risigt (hahaha, ursäkta mina roliga skämt) till. Helt plötsligt, vet inte om det beror på den iskalla luften, så snurrar mitt huvuvd runt, runt när jag är ute och går. Jakten på den perfekta julgranen har börjat!
Den här är inte med på den listan. Den är för ojämn, för gles, för spinkig....nä en annan får det allt bli.
Fjolårets exemplar! Rymdes knappt i vardagsrummet:) Jag var inte nöjd med hur den såg ut i toppen men det fick jag ta för resten var ju helt fantastisk. Som en Kalle Anka-gran!
Blir svårt att toppa den.
Mmm, blir nog en tur till skogen igen för än så länge har jag inget tilltänkt offer.
(Att ni läser jag hela tiden beror på att det är jag som väljer gran! Me, me and only me!! Det är mitt jobb! Jag litar inte på nån annan i familjen att hitta den!...så är det med det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0