Spagettipussar & Företagardag

Idag har jag varit på en heldag hos ALMI företagspartner. Vi var 12 kvinnor som alla var i tanken om att starta eget eller redan gjort det men behöver mer information, uppdatering eller helt enkelt bara få byta erfarenheter med andra.
Det blev en intressant dag med spännande möten med olika kvinnor med olika liv och affärsideér. Vi pratade, skrattade och grät ihop. 
En av deltagarna satt med sin mobil beredd för att hennes mamma låg på sjukhuset svårt sjuk. Jag känner så stark med henne eftersom min egen mamma har gått igenom behandling för cancer. Tack och lov så har allt gått bra med mamma men alla är inte så lyckligt lottade:( Sen känner jag att det är en dj...a sjukdom, lömsk och hemsk som man inte kan lita på. Kommer den tillbaka eller inte?! Men den tanken får man slå bort och bara tänka positivt. 
Om du, E, läser här så vill jag skicka all kraft jag kan till dig och din mamma! Jag hoppas att din "prio 1" blir verklighet.
Efter en sån här dag så kan jag bara konstatera att jag inte är ämnad att sitta stilla i 7 timmar!! Skönt att komma hem till fina familjen och käka spagetti och köttfärssås:)
Gapa!
Kom igen då, ta den!
Puuuss!
Syskonkärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0