VARNING!!!!

Det är ju aldrig roligt att erkänna hur pass blåögd man är....jag tror de flesta om gott.
Men verkligheten ser tyvärr annorlunda ut idag:( och nu vill jag bara varna andra.
I förra veckan fick jag ett mail från Blocket.se där det stod att vid mitt senaste inlägg där så hade det dragits 340:- för mycket.
Utan pengar och glad i hågen över att få tillbaka några kronor så här strax innan lön så klickade jag på länken som följde och sen knappade jag in mitt kortnummer.
Nu hör jag själv hur korkat det låter....f-n.
Så nu när jag fick min lön, aktiverades väl det där och dom tog allt som gick att komma åt!!!
Summan av den här kardemumman är:
KLICKA ALDRIG IN PÅ EN LÄNK DÄR MAN VILL ÅT ERT KORTNUMMER!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Stackars, stackars dej!
Man vill ju så gärna tro gott om andra,givetvis svårt just nu . Men i det långa loppet tror jag att man ändå mår bra om man tänker positiva tankar om andra människor.
Hoppas det löser sej - och att de hittar igen de som ställer till eländet!

Svar: Tack!Ja, jag har inte orkat gråta över eländet än:) Hoppas på att få tillbaka pengarna. Dessvärre så hann dom ut ur landet så dom gottar väl sig någonstans nu åt den lättlurade jäntan i Bällsta....
Hoppas allt är bra med er!
Kramkram
Tina

2012-11-28 @ 17:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0