Måns och Moffas traktor

Idag när skolen sken passade vi på att ta en kort tur till skogen där moffa var och drog fram timmer. Han hjälper oss och gallrar i vår skog och tar ner sjuka träd. Fantastiskt att få hjälp med det som vi inte kan. Fast det är väl dags att vi lär oss;) 
Perfekt att träna balansgång! 
En gammal hederlig Volvo:) Den här fick jag köra tillsammans med farfar, och själv, när jag var liten. Men nu när jag är vuxen blir det aldrig. Kanske dags att börja med det också.... 
Måns "testkör" 
Spännande att sitta i traktorn. Jag kommer fortfarande ihåg hur farfar luktade när han kört traktor....och nu luktar pappa likadant<3 
Vindsnurran var det full fart på trots att det inte blåste såå mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0