Det var tider det....andra tider

Nu när jag är hemma och sjuk så passar jag på att sitta vid datorn och sorterar gamla bilder(datorn börjar säga ifrån att det är för mycket att hålla reda på...).
Här hittade jag bilder från en av Veteranbilsfikakvällarna som jag anordnade på bygdegården i Bällsta. Året är 2007.
Man kan lugnt säga att evenemanget växt sen dess. Här var det väl ett 50-tal bilar och dubbelt så mycket folk....nu när vi håller till hemma på vår gård, har vi runt tre gånger så många bilar och fyra gånger så mycket folk!! Kolla här för att se bilderna från träffen 2012.
"Personalen" är densamma fast lägg till 5 år!
Kakfaten ser nästan likadana ut oxå:)
Nä, nu måste jag fortsätta sortera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0