Ny ägare

Äntligen har jag blivit ägare till en riktig, fin gammal cafédisk! Jag är överlycklig:)
Den skall få stå och vila nu tills vi gjort i ordning på "Lon" men sen ska den få arbeta minsann. Fyllas med härliga bakverk och annat smått och gott.
Ibland kan man känna att saker och ting faller på plats. Idag kändes det så när jag träffade den nu fd ägaren till disken. En väldigt trevlig kvinna som bla är konstnär och gör otroligt fina fjällkor, ugglor mm i keramik.
Min tanke i mitt framtida projekt med café/butik/"trevlighetshus" på "Lon" är ju att jag skall sälja vackra prylar. Sånt som jag tycker är vackert, fint, roligt. Och på de få minutrar vi pratade så kom vi fram till att vi ska samarbeta när jag har min lokal klar:)!!
Jag är på väg nu, jag känner det, och det är jättespännande! Även om det är långt kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0