Första Caféhelgen...

...är över. Och jag kan säga som så, att ännu en gång få tillbringa tid ute i "bryggstu´n" efter en rätt hektisk vecka/-or, det är som att vara på Spa för mig:)
Det har inte varit körigt med gäster, det kan jag inte påstå. Vi har hunnit med lite familjemys där ute, som säkert inte skulle ha blivit av om vi varit inne hemma. Där är det alltid nån tvätt som ska hängas eller så ska det dammsugas.
Vi har spelat Yatzy och druckit varm choklad med kanelgrädde...
...smakat kakor...
Å tänk vad fint att kunna gå ut på gården och "köpa" lördagsgodiset;)
Här provsmakar Isak en lakritspipa av Måns. Hjälmen var ett måste eftersom det var blankis ute på gården.
Som sagt en helg i sakta mak med trevligt besök av både kära, kära vänner, grannar och förbiåkande främlingar. Som efter en liten pratstund inte längre känns som främlingar.
Fast nästa helg så vill jag nog att det kommer lite fler soppgäster till vårt lilla café.
Nu ska jag lyssna på den här och i morgon ska jag göra precis som han sjunger, "Not do anything", vila, lata mig, se på film, låta bli att kamma mig, skrota runt i myskläder...eller så inte. Känner jag mina barn rätt så blir det nog minst en biltur till Ladängen med skidor och matsäck;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tur att vi hittade till ditt mysiga ställe i dag. Jag blev alldeles salig av den trivsamma miljön och såklart supergod soppa, stut och bra service. Ska rekommendera det till alla vänner och bekanta och vi återkommer.



Hälsningar från Sandra, Henrik & Vilja

2012-03-04 @ 21:55:23
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Tina

Tack ska Ni ha! Trevligt att träffa Er också. Lycka till med Era drömmar i framtiden! Och Ni är så Välkomna tillbaka!

Mvh Tina

2012-03-05 @ 08:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0