En enda röra

Jag har fått frågan om vi alltid har det städat, ihopplockat och myspys. Det ser kanske så ut på bilderna på bloggen men, nää, vi är som alla andra familjer där det blir kaos mellan varven. Så här såg det ut idag:)
Hallen - det första man möts av när man kommer in. Här försöker vi hålla ordning men ibland blir det så här och då får man ta på skygglapparna!
Köksbänken är alltid full med papper och annat smått & gott, där är det svårt att få ordning som håller i mer än en dag...
Ena byrån i sovrummet - inte bra med avställningsytor, där samlas allt som man inte vet var man ska ställa eller lägga.
Blomkrukorna i sovrummet gapar tomma med spindelnät i, ge mig en ny blomma NU!
Urk, i tvättstugan luktar det gammal fotsvett typ varenda dag. Här samlar vi alla skidpjäxor, blöta handskar och skor som skall torkas.
Jag själv tycker det är roligare att titta på en blogg med fina bilder som ger mig inspiration och är lite roliga. Jag vill inte se såna här bilder eller läsa om när man grälat med man och barn. Det gör ju alla mellan varven men det kan man få hålla lite för sig själv och istället dela med sig av ljusglimtarna i livet. Så det är precis vad jag tänker fortsätta göra, inga fler surpjäxbilder eller blomkrukor med spindelväv i.
Hädanefter blir det mer "guld & gröna skogar" på min blogg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0