Som sagt....

...maränger, jordgubbar, grädde och lite choklad har jag ju lovat mig att ha hemma ALLTID i sommar som belöning efter den gräsliga (haha) gräsklippningen.
Men Tadaa! Äntligen har vi en självgående "sak" som skall klippa vårt gräs. Visst kommer det behövas klippas lite med den "lilla" oxå men inte närmelsevis som förut. Guuud så skönt!
Men som det ser ut så blir det slagsmål om vem som skall använda "saken":)
Olle sken som en sol när han gled runt på gräsmattan, det har han inte gjort tidigare i sommar kan jag säga. Fast det har inte jag heller för den delen..
Var tvungen att snabbt rädda godsakerna efter fotograferingen, så inte våra vänner på gården tog sig en munsbit. 
Det där är mitt, även om jag inte klippt gräset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0