Loppisdag i regnet

 Igår var jag, momma och Måns på Loppisrunda i Alsen. Det var loppis på runt 20 gårdar, endel med bra utbud och endel hade bara plockat ut lite gamla barnleksaker och skrot.
Jag hittade lite smått och gott som jag kommer att ha användning för iallafall:)
Två gamla fina kortspel
Vi avslutade vår tur uppe hos Tinas Praliner. Där blev det inköp av supergoda "dippers", en BBQ-sauce med honung & pecan-smak, gott knäcke från "Brödfolket" och en fin ring med vita små pärlor på ett sticket/virkat "underrede":)  Brödpåsarna var så fina för de var målade med olika motiv på varje påse. 
Tina hade även "förberett" två stolar åt mig (hon hade tagit av färg och slipat dem sedan tog orken slut och så sålde hon dem på sin loppis, precis vad jag ville ha) som jag fick med mig i bagaget. Lite vit färg och nytt tyg på dom här så blir dom perfekta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0