GRATTIS alla KRISTINAs...

...där ute! Inklusive mig själv, Tackar Tackar;)
Som sig bör på Kristina-dagen så har vi fikat...(Marieby hembygdsgård)
...å fikat....(hos mamma)
...å ätit....(hemma)
En snabbmiddag bestående av Nachoschips i form med tacofärs, ost och tacosås på. Sallad och vitlökssås till. Snabbt, gott å enkelt en dag som idag när man ska hinna med så mycket fika:)
Flaggan är väl hissad för oss Kristinor förmodar jag?!
Hann klämma till med en fika till nu ikväll, på Hara brygga. Åk dit om du inte varit där förut (å har du varit där så åk dit igen..) Här turas byborna om att sälja fika varsina veckor på sommaren. 
Försten i!!!
Det är kallt mamma! Och det är hål i mina skor!! 
Måns var lite fundersam när jag sa att han skulle ha tofflorna på sig när han skulle gå i:)
Försten att doppa sig helt var Olle.
Det är fint att bada vid bryggan men jag förmodar att det var Way to cold for me!!! Brrr..
Kolla in lååånga härssjan i Hara!
l
Blev "flur"väder när vi åkte hem och väl hemma gick regnbågen ner i vår Pärkällare, undra om skatten ligger där nere?
Det är inte så ofta man ser båda ändarna på regnbågen men det gjorde man ikväll...
...skulle haft ett vidvinkelobjektiv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0