Nytt År, nya vanor...

...visst är det så det brukar vara. I början av nya året är man på hugget med att lova dyrt å heligt att nu minsann ska extrakilona bort och man ska prioritera hälsan.
Jodå, det har jag tänkt jag med:)
Så mina tillbehör till dagens middag bestod av detta. Vitlöks-creme fraiche och grönsaker till grillade kycklingben. Väldans så gott, även utan klyftpotatisen.
Jag tänker att jag ska göra ett litet LCHF-ryck och få bort mina julkilon + lite till. Får väl se hur det går...längtar redan till TV-soffan ikväll. Fast jag får väl ta Brie och nån annan ost istället för choklad och skumtomtar nu då;)
Måste visa mitt fina fat från Sagaform med sitt snygga retromönster. Lyckades springa på detta när det var nedsatt 70%, Me likey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0